باز کردن فرمت های مختلف با freeopener


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Rashnoo و آدرس rashnoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






چطوره؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 604
بازدید کل : 29434
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



 آشنایی با برنامه همه کاره Free Opener

در سایت تورتک قبلاً با برنامه Open Freely در نوشته باز کردن انواع فایل ها با فرمت گوناگون با برنامه Open Freely آشنا شدیم که می توانست اکثر فرمت های رایج را اجرا و به نمایش بگذارد. برنامه رایگان Free Opener نیز دقیقاً مانند همان برنامه کار می کند و به شما توانایی باز کردن هر نوع فایلی را می دهد. تفاوت اصلی این برنامه با Open Freely در حجم کم آن و سرعت بالای آن در اجرای انواع فایل ها است. دلیل اصلی حجم پایین این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های رایج است به جای اینکه از فرمت های کم استفاده پشتیبانی کند که در زیر با این فرمت ها آشنایی پیدا می کنیم.

برنامه رایگان Free Opener

توجه داشته باشید با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست بر روی سیستم خود برای انجام کارهای روزانه و مشاهده فایل های دانلود شده از اینترنت مانند فایل های PDF و با فایل های ویدئویی موبایل یا همان ۳GP برنامه های متعددی را بر روی سیستم خود نصب کنید و با این کار مقدار زیادی از منابع سیستم شما اشغال شود و Free Opener می تواند به تنهایی جای تمام آن برنامه ها را برای شما پر کند.

 

برنامه Free Opener توانایی اجرای چه فایل هایی را دارد ؟

این برنامه با حجم بسیار کم خود ( حدود ۱.۶ مگابایت + چند مگابایت دانلود در هنگام مراحل نصب این برنامه ) توانایی باز کردن بیش از ۸۰ نوع فایل با فرمت مختلف را دارد. در زیر با هر یک از فرمت هایی که این برنامه همه کاره پشتیبانی می کند آشنا می شویم.

۱. فایل شامل کد برنامه نویسی : یکی از توانایی های جالب Free Opener باز کردن فایل های سورس کدو یا همان کدهای برنامه نویسی شده با زبان های مختلف است. البته درست است که تمامی این فایل ها فایل کاملاً متنی هستند و شما با برنامه Notepad ویندوز نیز می توانید آن ها را مشاهده کنید اما با استفاده از Free Opener شما می توانید با استفاده از توانایی ساختار بندی هر یک از زبان های VB ، C ، JAVA ، JS ، SQL ، ASPX ، CSS ، PHP ، ASP و CS خیلی ساده تر به کار تحلیل و یا ویرایش کدهای خود بکنید که می توان این بخش از این برنامه را نسخه ساده ای از برنامه معروف Notepad ++ دانست. همچنین جالب است بدانید این برنامه توانایی باز کردن و نمایش فایل هایی که بر مبنای استاندارد XML ساخته شده اند مانند .xml و .resx را دارد.

۲. صفحات وب : با استفاده از این برنامه می توانید فایل حاوی کدهای اچ‌تی‌ام‌ال که عبارتند از HTML و HTM که خروجی آن ها صفحات وب است را نیز مشاهده کنید.

۳. فایل فتوشاپ : یکی دیگر از توانایی های جالب Free Opener باز کردن و نمایش فایل هایی است که با برنامه معروف فتوشاپ که در حقیقت برای ویرایش تصاویر دیجیتال و خلق تصاویر گرافیکی استفاده می شود است. فایل های ساخته شده با برنامه فتوشاپ پسوند .psd دارند.

۴. نمایش و اجرای فایل های مایکروسافت آفیس : یکی دیگر از فرمت هایی که این روزها بین کاربران پر استفاده است فرمت هایی است که خروجی اصلی برنامه های موجود در مایکروسافت آفیس هستند که عبارتند از ورد ، پاورپوینت ، اکسل و همچنین فایل های ساخته شده توسط برنامه Outlook مایکروسافت یعنی .msg و .eml است. توجه داشته باشید فرمت هر دو نوع فایل های ایجاد شده توسط نسخه قدیمی مایکروسافت آفیس و نسخه جدید پشتیبانی می شوند که عبارتند از doc ، .docx ، .xls ، .xlsm ، .xlsx ، .ppt ، .pptx و .pps و دیگر فرمت های رایج …

۵. فایل های تورنت دانلود : در بسیاری از سایت ها وقتی قصد دانلود فایلی را دارید یک فایل با فرمت .torrent به شما تحویل داده می شود. در حقیقت این فایل ها قابل اجرا با برنامه های اشتراک گذاری فایل تورنت هستند و در صورتی که یکی از برنامه های مربوطه بر روی سیستم شما نصب باشد بعد از دریافت و اجرای این فایل دوباره سیستم شما شروع بع دریافت فایل اصلی برنامه و یا فایل درخواستی شما می کند. برنامه Free Opener به شما این امکان را می دهد که از محتویات فایل های تورنت به صورت کامل آگاهی پیدا کنید و سپس اقدام به دانلود آن فایل بکنید.

۶. فایل تصویری خام ( RAW Image ) : بسیاری از دوربین عکاسی دیجیتال در هنگام عکس گرفتن علاوه بر فایل jpg که به شما به عنوان خروجی تصویر ارائه می دهند یک فایل دیگر با فرمت های مثل .arw ، .cf2 ، .cr2 ، .crw ، .dng ، .erf ، .mef ، .mrw ، .nef ، .orf ، .pef ، .raf ، .raw ، .sr2 و .x3f هم در حافظه ذخیره سازی می شوند. در حقیقت این فایل ها تصویری با کیفیت اصلی تصویری است که شما از آن عکس برداری کرده اید و الگوریتم های فشرده سازی معمول مانند jpg که معمولاً باعث کاهش کیفیت تصاویر نیز می شوند بر روی آن ها اعمال نشده است. با برنامه Free Opener شما می توانید این فایل های خام که به آن ها RAW Image نیز می گویند را باز کرده و به تماشای آن ها بپردازید.

۷. فایل زیر نویس : در اکثر DVD که از زیر نویس متنی استفاده می شود فایلی با پسوند .srt است که در آن متن زیر نویس ها و زمانی که باید هر کدام از آن ها در زیر تصویر ویدئو مربوطه نمایش داده شوند درج شده است. شما با این برنامه می توانید این فایل های زیر نویس را باز و حتی آن ها را به دلخواه خود ویرایش کنید.

۸. فایل صوتی و ویدئو‌ها : این برنامه از طیف وسیعی از فرمت های ذخیره سازی فایل های صوتی و ویدئویی پشتیبانی می کند. شما با استفاده از بخش کننده این برنامه می توانید فایل های .avi ، .flv ، .mid ، .mkv ، .mp3 ، .mp4 ، .mpeg ، .mpg ، .mov ، .wav ، .wmv ، .۳gp و .flac را به راحتی و تنها با یک کلیک اجرا بکنید.

۹. نمایش و ویرایش فایل های تصویری : یکی از امکانات این برنامه در ویرایش و تغییر اندازه فایل های تصویری است که از فرمت های .bmp ، .gif ، .jpg ، .jpeg ، .png ، .tif و .tiff به صورت کامل پشتیبانی می شود.

۱۰. اسناد و کتاب الکترونیک : در اینترنت برای انتشار اسناد و کتاب الکترونیکی از دو فرمت PDF و Pages به صورت وسیعی استفاده می شود. فرمت PDF که از طریق کمپانی ادوبی پایه گذاری و توسعه داده می شود گستردگی بیشتری به فرمت اسناد موجود در سیستم های مک که با پسوند Pages ساخته می شوند دارد. این برنامه به شما امکان مشاهده و خواندن هر یک از این پسوند ها را می دهد.

۱۱. فایل فلش : از فرمت swf و یا همان فایل های فلش نیز در اینترنت و یا برای ارائه بازی های سبک استفاده می شود. هر نوع فایل فلشی را از این به بعد بدون نصب Adobe Flash Player در سیستم خود می توانید مشاهده کنید.

۱۲. فایل های فشرده سازی شده : برنامه های بسیاری هستند که به کاربران این اجازه را می دهند فایل های خود را از لحاظ حجم فشرده سازی کنند و سپس برای برای دانلود در اینترنت فایل های خود را قرار دهند. این امکان موجب کاهش حجم فایل ها و افزایش سرعت دانلود کاربران دیگر می شود اما در صورتی که شما در سیستم خود برنامه فشرده سازی را نصب نداشته باشید نمی توانید فایل ها را از حالت فشرده خارج سازید و از آن ها استفاده کنید. برنامه Free Opener توانایی باز کردن انواع فایل .۷z ، .gz ، .jar ، .rar ، .tar ، .tgz و .zip دارد.

۱۳. و حتی …

 

 

انواع فایل و فرمت رایج

 

چگونه این برنامه به صورت کاملاً رایگان ارائه می شود ؟

اما شاید سوالی برای شما پیش آمده باشد که این برنامه همه کاره چگونه به صورت کاملاً رایگان به کاربران عرضه می شود و درآمد توسعه دهندگان این برنامه از کجا است ؟ در جواب این سوال باید بگوییم در هنگام نصب این برنامه سه افزونه پر کاربرد دیگر که از کمپانی های بزرگ دیگر هستند به شما پیشنهاد داده می شوند که اگر بخواهید می توانید آن ها را نیز بر روی سیستم خود نصب کنید. همین تبلیغات منبع اصلی درآمد توسعه دهندگان Open Freely است.

 

دانلود برنامه Free Opener

تعداد دریافت : ۱۱

حجم فایل : ۱.۶ مگابایت

سازگاری : این برنامه با ویندوز XP ، ویستا ، ویندوز ۷ و ۸ سازگاری کامل دارد.

لینک دانلود : Free Opener 


 




:: موضوعات مرتبط: کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: opener , free , باز کردن فرمت های مختلف , برنامه چند کاره , کم جم ,
:: بازدید از این مطلب : 12113
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : shayan
ت : یک شنبه 25 تير 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');